Re: samsung sp1614n i smart

Autor: wieniuszka <wieniuszka_at_gazeta.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 09:03:43 MET DST

In the begining that were darkness. And then maX, on sob 22. maja 2004 08:30
in article <c8mrqp$2rl$1@helios.nd.e-wro.pl> wrote to pl.comp.pecet:

> A moze po prostu wlacz jeszcze SMART w biosie plyty glównej. A jesli dalej
> jest Disabled to sprawdz dysk czy w innym kompie sie SMART wlaczy lub czy
> w twoim kompie SMART bedzie dzialal z innym dyskiem.

Ani w BIOSie ani w opisie do plyty nie znalazlem niczego o wlaczaniu SMART -
on wydaje sie byc zawsze ale jest wlaczony tylko, kiedy dysk na to pozwala.
Bios mam awarda, plyta gigabyte ga7-vt600-1394 jesli to cos zmienia.
Nie mam niestety drugiego stacjonarnego komputera ktory obsluzyl by taki a w
moim dotychczasowym dysku smarta albo nie bylo, albo moca tego samego prawa
co w tym - byl wylaczony (ale w dysku z 1999 roku raczej nie prawa byc
takiego cuda, prawda?).
BTW czy to smart odpowiada za mierzenie temperatury dysku?
bo w tym programie do ustawiania dysku, ktory sciagnalem z samsunga mam
dostep do informacji o temperaturze bez problemu.

--
what's the number to 911?
pozdrawiam