Re: zwis przy restarcie

Autor: MariuszH <marhuz_at_zwm.punkt.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 09:02:03 MET DST

To nie jest wina XP - bo przy starcie kompa system nie ma na to żadnego
wpływu. Powiem jedynie że coś podobnego miałem przy "zwalonej" płycie
głównej. Po włączeniu zasilania komp normalnie startował i pracował idealnie
ale kiedy dawałem restart to komp zawieszał się tzn. paliła się dioda HDD i
monitor wyłączał się, nawet bez pokazania zgłoszenia się testu procka i
pamięci. Zimny restart nie pomagał. Dopiero jak wyłączyłem i włączyłem
ponownie wszystko znowu działało idealnie - do czasu następnego restartu :(
Musiałem kupić nową płytę główną.
Pozdrawiam
mhuzar