Re: panel lcd middle-end

Autor: KasiaVPL <kim_at_hapt.nl>
Data: Sat 22 May 2004 - 02:48:04 MET DST

On 21 May 2004 20:09:36 +0200, "qmodo" <qmodo@poczta.onet.pl> wrote:

>czy po uwzglednieniu moich powyzszych wymagan, moglibyscie mi polecic jakies
>konkretne modele, albo chociaz firmy, na ktore powinienem zwrocic uwage?
>rozgladalem sie troche i jak na razie do gustu przypadly mi nastepujace monitory:

Jezeli chcesz widziec na prawde wysokiej klasy obraz na DVI to
polecilbym ci chocby Sony HX 93 (19 cali) z ATI 9600XT lub lepsza,
albo inny monitor (nieco drozszy) z Ciema Series Apple 20 lub 23 cale.
uznawane jako High Definition. (klasa - moja przyp.)
Potrzebuja one rowniez dobrej klasy karte graficzna.
Te ostatnie prawdopodonie beda nie w twoim guscie - kolor obudowy i
ew. przedzial cenowy.(?)!
Reszta co mozesz ogolnie spotkac na rynku jest przezaczone dla
zwyczajego, okazyjnego przechodnia, ktoremu nie zalezy na niczym bo
nie wiele wie, a zatem male ma wymagania.
Kasia z VPL...
(Visible Panty Lines)