Re: panel lcd middle-end

Autor: T.F. <tf_at_motocykle.org>
Data: Fri 21 May 2004 - 22:06:01 MET DST

"qmodo" <qmodo@poczta.onet.pl> ...

> czy po uwzglednieniu moich powyzszych wymagan, moglibyscie mi polecic
jakies
> konkretne modele

Polecam: Acer AL1721
Mnie kosztowal 1660+vat.
Przed nim mialem Sony 15" (S-51 ?) i iiyame 17" (e430).
I dopiero w Acer'ze jest naprawde O.K.
Nie bola oczy przy dlugim wpatrywaniu sie, ostre literki, czarna czern,
wyrazne odcienie, szeroki zakres (zwlaszcza w pionie), szybki czas.
I to wszystko na D-Sub. DVI jeszcze nie mialem okazji testowac
(chociaz moze dzisiaj sie zmusze).

> jakies

Oj, chyba jestem wybredny,
bo jakosc Trinitronow nie powala mnie na kolana...

> tego sie wlasnie obawiam najbardziej; bylem dzisiaj w Media Markt
popatrzec
> sobie z bliska na panele i... jakosc obrazu _wszystkich_ modeli jest po
prostu
> fatalna

Zdziwilbym sie gdyby w MM cos bylo dobre.
A zwlaszcza obraz na kilkanascie LCD'kow
puszczony z jednego kompa via "przelacznik" i kilometry kabli.

> - obraz jest rozmazany, malo kontrastowy, kolory sa blade...

Podlacz wybrany LCD _BEZPOSREDNIO_ do kompa
i ustaw NATYWNA rozdzielczosc.
I dopiero wtedy COKOLWIEK oceniaj !!!

--
T.F.