Re: Jaka zasilka...

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 21 May 2004 - 20:11:14 MET DST

Proces gg <np.osoba@microsoft.com> zwrócił błąd:

> UPS 400VA proponuje najlepiej APC Smart, szukaj zasilacza który będzie
> potrafił podbijać napięcie a nie przełączać sięod razu na baterię bo taki
> szybko padnie. Nie pamiętam jak się nazywa ta właściwosc.

To AVR (Automatic Voltage Regulator). Ja z wlasnego niestety doswiadczenia
polecam cos mocniejszego do tej konfiguracji, 500VA minimum (cos kolo
300W), przy czym jesli monitor tez ma byc trzymany i jest to CRT to nawet
wiecej. Jak nie stac kogos na dosc drogi APC Smart to mozna kupic polskiego
Fideltronika z AVR a nawet jeszcze tanszego Active Powera. Zaden zasilacz
na taka sytuacje nie pomoze, co najwyzej zmniejszy straty jak juz padnie...

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze