Re: LCD 17" skalowanie na WWW

Autor: Chomik Albert <albert-chomik_at_hotmail.com>
Data: Fri 21 May 2004 - 18:08:26 MET DST

> Klasycznym przykładem producenci telefonów komórkowych.
> Moi rodzice szukają telefonu z graficznym, czytelnym
> wyświetlaczem i dużymi przyciskami. Niezmiernie trudno
> jest coż takiego znależć.

Sagem my-C2. Spore przyciski i spore cyfry (w granicach rozsądku
oczywiście). Do tego klapka (nie trzeba pamiętać o blokowaniu klawiatury i o
czerwonej słuchawce po zakończeniu rozmowy) i wbudowany głośnomówiący
(naprawdę głośny). Kupiłem ostatnio Babci za jakieś 350zł na Allegro, i jest
zadowolona. Główny minus aparatu - odpustowy wygląd i niezbyt solidne
wykonanie.

--
chomix