Re: LCD 17" skalowanie na WWW

Autor: Szymon <szym0n_at_webmedia.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 15:45:20 MET DST

On Thu, 20 May 2004 21:46:34 +0200, Radosław Sokół wrote:

> Wiadomo? Według mnie wcale nie. Niektórym jest to potrzebne,
> ale jest w praktyce nierealizowalne, gdyż strony WWW są robione
> "pod" konkretną rozdzielczość logiczną i nie da się ich ładnie
> przeskalowywać bez straty jakości.

[..]
> BTW pytanie jest raczej NTG, bo dotyczy oprogramowania.
> Proszę dalszą dyskusję prowadzić przynajmniej na pl.comp.os.*,
> jeśli nie ma lepszej grupy (kiedyś chyba pl.comp.www było).

Dlaczego oprogramowania?
Dotyczy specyficznych właściwości paneli LCD.
Ja mam notebookowy 1400x1050 i żeby pracować muszę pozmieniać
wielkość czcionek.
Natywna wielkość czcionki jest bardzo dobrze widoczna pod lupą.
Ciekawa sprawa - ilu producentów sprzętu nie zastanawia się nad tym w
jaki sposób ludzie będą ten sprzęt używać.
Klasycznym przykładem producenci telefonów komórkowych. Moi rodzice
szukają telefonu z graficznym, czytelnym wyświetlaczem i dużymi
przyciskami. Niezmiernie trudno jest coż takiego znależć.

A niedawno czytałem w prasie wypowiedż jakiegoś bałwana od PR, że:
ludzie starsi wcale nie chcą takich telefonów bo ich to postarza.

Brr... przypomina to marketing Mila z "Paragrafu 22"...

sBohem
Szymon