Re: Która kompresja lepsza - MPEG-4 czy DiVX??

Autor: Wiktor S. <wswiktor_at_poczta.fmv>
Data: Fri 21 May 2004 - 14:05:09 MET DST

> Plextor ConvertX PX-M402U - konwerter sygnału wideo na MPEG-1, MPEG-2,
> MPEG-4 lub DiVX! Złącze USB-2.0 posiada toto - dlatego chcę kupić kartę do
> kompa ponieważ używam Linuxa - są takie ale wspierają "tylko" MPEG4! Tak
> więc pytanie moje nadal brzmi co ma lepszą jakość przy takim samym
> bitrate??

Jeszcze raz: DIVX to jeden z wielu kodeków (programów
kodujących-dekodujących) algorytmu MPEG-4.

DivX jest programowym koderem i dekoderem MPEG4.
Ty chcesz kupić sprzętowy dekoder MPEG4.

MPEG-1 i MPEG-2 jak cyferka wskazuje mają gorszą jakość i większy rozmiar
pliku.

--
Azarien
e-mail:  wswiktor.fm<dot>interia.pl<slash>mail.html