Re: Która kompresja lepsza - MPEG-4 czy DiVX??

Autor: Networker (networker_at_konto.pl)
Data: Thu 20 May 2004 - 13:06:57 MET DST

> PAL -
>
> A jakie to wspaniałe urządzenia potrafią SPRZĘTOWO czyli real-time i bez
> udziału CPU kodować do DivX ? Podaj producenta i typ ew. link do strony
> www. Szczerze przyznam, że z takim urządzeniem się jeszcze nie spotkałem
> bo np. karty TV robią to SOFTWARE-owo.

Plextor ConvertX PX-M402U - konwerter sygnału wideo na MPEG-1, MPEG-2,
MPEG-4 lub DiVX! Złącze USB-2.0 posiada toto - dlatego chcę kupić kartę do
kompa ponieważ używam Linuxa - są takie ale wspierają "tylko" MPEG4! Tak
więc pytanie moje nadal brzmi co ma lepszą jakość przy takim samym bitrate??

Networker