Re: problem z Dell Optiplex gx110

Autor: Adam Kondrat <adam_nielubie.spamu_at_dalete_kondrat.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 12:42:50 MET DST
Message-ID: <c8km90$1c5g$1@news2.ipartners.pl>

Użytkownik "Pawel S." <pawel.studzinski@poczta.fm> napisał w wiadomości

> Sprawdziles komputer Dell Diagnostickiem (powinienes go dostac razem z

komputer jest kupiony z Eragsm. Dostarczono go "as is" - czyli nie ma do
niego nic.

> komputerem od Della). Na 99% masz walniety dysk. Ja wczoraj mialem

ale wsadziłem inny dysk i jest to samo.

> dokladnie to samo tylko z nowszym egzemplarzsem. Pisales ze sprawdzales
> wszystko ale dysku tam nie znalazlem. Wsadz inny HD i sprobuj
> zainstalowac. Powinno pomoc, a poza tym zawsze mozesz zadzwonic do serwisu
> Della 0-22 5795999 Pozdr.

Dysk rowniez wsadzilem inny :(
Dzieki za telefon, zaraz tam drynkne.
Received on Fri May 21 12:40:21 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 25 May 2004 - 09:23:24 MET DST