Użytkownik "Pawel S." <pawel.studzinski@poczta.fm> napisał w wiadomości
> Sprawdziles komputer Dell Diagnostickiem (powinienes go dostac razem z
komputer jest kupiony z Eragsm. Dostarczono go "as is" - czyli nie ma do
niego nic.
> komputerem od Della). Na 99% masz walniety dysk. Ja wczoraj mialem
ale wsadziłem inny dysk i jest to samo.
> dokladnie to samo tylko z nowszym egzemplarzsem. Pisales ze sprawdzales
> wszystko ale dysku tam nie znalazlem. Wsadz inny HD i sprobuj
> zainstalowac. Powinno pomoc, a poza tym zawsze mozesz zadzwonic do serwisu
> Della 0-22 5795999 Pozdr.
Dysk rowniez wsadzilem inny :(
Dzieki za telefon, zaraz tam drynkne.
Received on Fri May 21 12:40:21 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 25 May 2004 - 09:23:24 MET DST