Re: problem z Dell Optiplex gx110

Autor: Pawel S. <pawel.studzinski_at_poczta.fm>
Data: Fri 21 May 2004 - 10:40:50 MET DST

Użytkownik "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> napisał w
wiadomości news:c8j9eo$143n$1@mamut.aster.pl...
> Witam
> probuje zainstalowac system w dell optiplex P3 600MHZ. Walcze juz od 20h -
> probowalem instalowac win 98 i 2k. Niestety zaden z systemow nie daje sie
> zainstalowac. Po uruchomieniu setupu np 2k kopiuje pliki (okolo 3
godziny)
> a potem sie nie uruchamia. WIN 98 SE zawiesza sie na setup.exe.
> Zainstalowalem wiec na innym kompie system i przenioslem dysk. W efekcie
> komputer sie uruchamia (win 98) ale pracuje jakby mial 4MB ramu
>
> Wymienialem pamiec - przy kosci 256 kingstona dziala tak samo jak przy
> [...]
Sprawdziles komputer Dell Diagnostickiem (powinienes go dostac razem z
komputerem od Della). Na 99% masz walniety dysk. Ja wczoraj mialem dokladnie
to samo tylko z nowszym egzemplarzsem. Pisales ze sprawdzales wszystko ale
dysku tam nie znalazlem. Wsadz inny HD i sprobuj zainstalowac. Powinno
pomoc, a poza tym zawsze mozesz zadzwonic do serwisu Della 0-22 5795999
Pozdr.
Pawel S.