Re: wiatraczek w obudowie - pytanie

Autor: CALL <gta100_at_wp.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 09:45:38 MET DST

> wiatraczek z zasilacza wypuszcza wiec 2 wiatrak powinien wpuszczac i mozna
> go zamontowac w 2 miejsach zazwyczaj albo z przodu ( ale to czesto dosc
> glosnio syczy ) albo z tylu pod zasilaczem jest miejsce na dodatkowy (
> czesto tza wycinac te kratki bo one halasuja )
> ale i tak najwazniejsze jest by nie oszczedzac na tym wiatraku, sam sie na
> tym przykonalem ( okolo 50 zl powinno styknac na dobry )

ale ten drugi pod zasilaczem też chyba powinien wypuszczać powietrze. Chodzi
chyba o to aby w obudowie wytwarzalo się podciśnienie. Ale może się mylę. W
każdym bądź razie u mnie drugi wywiewa powietrze i mam temp. na Bartonie
2500 bez podkręcania odczytaną z Biosu 40-45 stopni. Tak jest na moim
sprzęcie, ale może u kogoś jest inaczej?

Pozdro