problemy z grafika...

Autor: 3xz <3xz_at_wp.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 09:29:57 MET DST

Hi!!!

Zacznijmy od początku
Asus kt7a
duron 800
ram 384
geforce2 mx/mx 400
lg x52
teac x24
win2000pro
 jak widać komputerek nie za nowy :P, ale w tej konfiguracji śmiga.
ostatnio postanowiłem trochę mu pomóc i zmienić grafikę.
wsadziłem ati radeon 9000 128 ram ddr,128 bit po wsadzeniu śmiga pięknie,
jednak, co się dzieje na drugi dzien. przy próbie włączenia komputer wyrzuca
z siebie tylko trzy dźwięki długi i dwa krótkie. po wielu różnych próbach
(naprawdę wielu i różnych), postanowiłem wsadzić geforce mx 440 64 ram ddr,
sytuacja się powtarza jednak nie dokładnie gdyż przy tej konfiguracji komp.
wydaje z siebie tylko dźwięki, nie włączył się ani razu. kiedy powracam do
starej grafiki wszystko pięknie gra.

czy zaradzisz cos mi szanowny grupowiczu?????