Re: Jakiego kupic laptopa?

Autor: Michał Stępień <prezi77_at_o2.pl>
Data: Thu 20 May 2004 - 23:05:20 MET DST

Radek.K <radek678@usun_to.wp.pl> wrote:

> Wspolczesne laptopy to chyba to maja zaimplementowane standartowo w
> ramach oszczedzania energii. A jesli chodzi o zwykle proce to mozna w
> biosie, niektorzy producenci dalaczaja odpowiedni software do swoich
> plyt. I mysle, ze niezalezne programy tez sa ale to moze kto inny poda
> przyklad, bo ja sie tym nie interesowalem.

dzisiejsze laptopy mają po 2 Ghz, co jest wedlug mnie porażką.
wszyscy którzy widzą po raz pierwszy mojego ibooka apple 800 Mhz
mówią jedno zdanie "ale on jest cichy". no ale magia
liczb działa. szkoda, że nie jeśli chodzi o czas działania
na bateriach albo decybele :(

--
* Można być wolnym ale czasem wymaga to większego
  wysiłku i szerszego światopoglądu oraz pewnej zaradności.