Re: Jakiego kupic laptopa?

Autor: Radek.K <radek678_at_usun_to.wp.pl>
Data: Thu 20 May 2004 - 21:44:29 MET DST

"BliSki." wrote:

> A tak BTW. czy mozna jakoś zmniejszyć prędkość zegara softwerowo?
> I chodzi o normaly procek nie "mobile".

Wspolczesne laptopy to chyba to maja zaimplementowane standartowo w
ramach oszczedzania energii. A jesli chodzi o zwykle proce to mozna w
biosie, niektorzy producenci dalaczaja odpowiedni software do swoich
plyt. I mysle, ze niezalezne programy tez sa ale to moze kto inny poda
przyklad, bo ja sie tym nie interesowalem.

Pozdrawiam