Re: LCD 17" skalowanie na WWW

Autor: Jakub Kasica <www.jfk.okg.gdynia.pl/poczta_at_przeczytaj.to.pl>
Data: Thu 20 May 2004 - 22:33:21 MET DST

zasadniczo moja odpowiedz bedzie ntg
bo zamiast sprzetowo polece moj sposob: opera
ustawiasz sobie w opcjach skalowanie 150% i z glowy
a jak jakas strona nie wyjdzie to po lewej stronie masz
okienko wyboru tych % wiec szybko i wygodnie
a poza tym sama przegladarka tez wygodniejsza
do samego monitora (zeby bylo chociaz cos TG)
dodali mi jakies dziwne sterowniki ktore wszytko podobno skaluja
ale poniewaz byly pod nieco inny sysytem niz ja uzywam ;) to nie wiem
jak i czy dzialaja
btw opera jest zarowno pod linuxa jak i windows
pozdrawiam

--
JFK