Re: Laptop z Niemiec a miedzynarodowa gwarancja.

Autor: Rumiak <rumiak_at_gazeta.pl>
Data: Thu 20 May 2004 - 22:18:39 MET DST

Użytkownik "G@briel" <gabriel_fSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:c8irfj$7ch$1@news.onet.pl...
> Mysle o kupnie laptopa w niemczech i zastanawiam sie ktore firmy
> "laptokarskie":) oferują miedzynarodową
> z mozliwoscią naprawy w Polsce.
> Poki co upatrzyłem sobie ładnego HP :)
>
> Moze ktos mial jakies "ciekawe" przygody z takimi gwarancjami?
>
> Pozdrawiam dziekuje za odp

HP kupiony w usa, rozmowa z polskim serwisem (tel. podany zresztą w manualu)
wyglądała tak:
-mam problem z laptopem
-jaki model?
-taki a taki
-ten model nie jest obsługiwany przez naszą firmę, dziękuję, dowidzenia

Faktycznie laptop nie występował na naszym rynku, ale bez przesady, nawet
nie chcieli wysłuchać o co chodziło

pzdr
maciek