Re: problem z GeForce 2 Mx400 64MB

Autor: tomkut <tomkut_at_poczta.fm>
Data: Thu 20 May 2004 - 20:04:03 MET DST

> Z tego co widze odpaliles 3dMark'a 2003 :-) Fajny "teatr klatek"?? Nie
> wspominajac, ze polowa testow nie chodzi :-) Odpal bracie 3dMark'a 2001 Jak
> bedziesz mial wynik w tysiacach to jest ok. Daje Ci jakies cirka 2500 pkt
> jesli wszystko jest ok. A istota sprawy czyli flmy chodza?? A z kodekami
> kombinowales??

Tak, masz racje ze zainstalowalem sobie 3DMarka 2003. Mam modem dlatego
musze poczekac do nocy na sciagniecie wersji 2001. Jak go zainstaluje i
zapuszcze testy dam ci znac jakie mam wyniki.
Patrzylem na film ktory mi sie wczesniej zacinal tzn. obraz coraz
bardziej sie opoznial za dzwiekiem wraz z mijajacym czasem. Teraz wydaje
mi sie ze idzie dobrze. Ale to tez chcce dokladnie sprawdzic ogladajac
caly film.
Co bys proponowal jesli chodzi o testy kodekow?? Od razu napisz mi
prosze jakie mialbym sobie sciagnac i potestowac. Mam zainstalowanego
directx 9.0, oprocz tego K-Lite Codec Pack.
Dzieki za cierpliwosc i wyrozumialosc:)
Pozdrowionka
Tomek