Re: zadanko ....

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1>
Data: Thu 20 May 2004 - 20:00:13 MET DST

In news:2004052016363000@grush.one.pl , *Radosław Sokół* wrote:
> Ja przez identyfikator linii rozumiem tag, a więc najstarszą
> część adresu (środkowa to adres linii, a najmłodsza to offset
> w ramach linii).

Czytam ten Twój tekst z zainteresowaniem, ale jednak problem z
nazewnictwem pozostaje. Te 17 MSBs nazywane jest 'tag', gdzie indziej
http://appft1.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO1&Sect2=HITOFF&d=PG01&p=1&u=/netahtml/PTO/srchnum.html&r=1&f=G&l=50&s1='20040083350'
wskaźnikiem (pointer) do pamięci systemu, ale identyfikatorem nie.
Stąd wyniknęła moja wątpliwość, co autor pytania miał na myśli.

> Nie. Adres linii w przykładzie podanym w pytaniu ma 10 bitów,

No właśnie to jest mylące: etykieta adresowa linii.
Żeby tą konkretną linię zlokalizować w pamięci potrzeba
i taga i adresu linii.
No ale jak powiesz, że takie nazewnictwo (identyfikator linii = tag)
obowiązuje, to uszy po sobie i nie drążę tematu.
I tak dzięki za możliwość poczytania :)

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step1@poc1zta.onet.pl1(ale bez cyfr)