Re: Obudowa Siemens Scenic D6 - koszmar !!!

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 23:34:05 MET DST

"konradmg" <konradmg-NO_at_SP4M.aster.pl> wrote in

> Tez myslalem o zakupieniu tego, ale skoro nie polecasz.... ;)

Uff... udalo sie. Komputer uruchamia sie (zazwyczaj) i dziala stabilnie
...szczerze mowiac nie wiem co to bylo. Musialem jednak zrezygnowac z
pomyslu trzymania monitora na obudowie.

Ale napisze cos o samej obudowie skoro interesuje ona rozne osoby. Jest ona b.
specyficzna... w porownaniu z moja obudowa no-name (szeroka midi-tower, gruba
blacha) czy tez Compaq Deskpro (swietnie wykonana, niemal "pancerna" obudowa),
Siemens jest lekki i kruchy. Pokrywa zintegrowana z przednim panelem wykonana jest z
tworzywa podklejonego cienka blacha. Na gorze obudowy znajduje sie zawieszana
blaszana poprzeczka (w niej montuje sie dysk(i) tw.), ktora wzmacnia konstrukcje i
sprawia, ze mozna na obudowie cokolwiek postawic. Srodek dosc fajnie rozplanowany
(ale nie tak jak w wiekszych Compaq'ach), chociaz jest malo miejsca na tasmy.
Ciekawie rozwiazany montaz napedow (wsuwane w szufladki, przykrecane z jednej
strony). Gorzej z montazem plyty ...wkreca sie ja do wybrzuszen spodu obudowy (a one
maja duza srednice i sa z metalu - musialem je dobrze zaizolowac). Wszystko jest
raczej standardowe (z wyjatkiem wtyczek do diod w obudowie, a raczej jednej
szerokiej - trzeba by ja rozpracowac i rozciac). Dysk podwieszany jest pod gorna
poprzeczka obudowy ...do minusow zaliczam fakt, ze znajduje sie on nad wentylatorem
procesora (w przypadku duzego wiatraka trzeba porozginac element do montazu dysku -
przystosowany do montazu dwoch dyskow jeden nad drugim).

Wczesniej kupilem obudowe Compaq Deskpro ....byla solidna, mocna i cholernie mi sie
podobala ...niestety tam wszystko bylo niestandardowe i mialbym z nia mase roboty.

Pozdrawiam,
Wojtek

--
- http://www.skrzypinski.com/
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail