SB Live! 1024

Autor: g!b (gibson_at_space.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 23:48:23 MET DST

Witam,

Posiadam taka karte muzyczna juz od dosc dawna, ale jak sie nie myle to jest
to model wczesniejszy od Live! 5.1
Chcialem sie dowiedziec, czy jest mozliwosc odtwarzania dzwieku w formacie
5.1 na live 1024? Dodam ze do tej karty podlaczona jest wieza z glosnikami
5+1 obslugujaca dolbyprologic, surround itp...
Ogladajac filmy DVDripAC3, odnosze wrazanie ze dzwiek jest generowany dla
kazdego z 5 glosnikow z osobna. Czy to sprawka karty, czy moze samej wiezy,
ze mam takie wrazenie ? Bo z tego co wiem to moja karta nie ma mozliwosci
prawidlowego genererowania dzwieku w 5.1, a moze sie myle ?

z góry dzieki za wyjasnienia.

--
pozdr.
g!b