Re: Dzielenie łącza

Autor: kadi (kadi_at_ks.k.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 16:15:21 MET DST

Dnia Wed, 19 May 2004 07:21:52 +0200, Dominik <domik_at_NOSPAMpf.pl> napisał:

> dziala...
>
> a czy owe freesco moze dzialac na kompie w ktorym mam win98 i podczas
> pracy
> w systemie microsoft ?
> chyba nie jest mozliwe aby pracowac w Win98 a freesco w tym samym czasie
> dzielo lacze (takie 2 w 1)?
>
> dominik

nie, freesco to mini-dystrybucja linuxa. zaprojektowany glownie do roli
routera
ethernetowego/modemowego/bridge'a.
podstawowa dystrybucja miesci sie na jednej dyskietce.
w zwiazku z tym nawet dysku twardego nie potrzebujesz. jest w niej serwer
dhcp,ftp,http.
wszystko jest po polsku i nie powinienes miec wiekszych problemow z
konfiguracja.(kwestia
odpowiedzenia na kilkanascie pytan).
zreszta, jest duzo dokumentacji w necie.

to NTG, wiec jak masz pytania to ewentualnie na priva moge Ci odpowiedziec.

--
kadi
| komputer: procesor,plyta glowna, pamiec, monitor, grafika, hdd,zasilacz
i reszte tez mam :P |