Re: karta graficzna zawiesza kompa

Autor: Marcin (mach82_at_wp.pl)
Data: Wed 19 May 2004 - 16:01:54 MET DST

> Moje parametry komputera:
> -Płyta Główna "Acorp 6LX/EX68"
> -Procesor celeron300
> -Pamięć ram "128.0MB"
>
> Co mam zrobić aby karta funkcjonowała poprawnie???

Jezeli to plyta na chipsecie EX lub LX to masz spory problem bo o ile
dobrze pamietam z dawnych czasow to te chipsety mialy ogromne problemy
z Riva TnT , nie liczac nowszych wersji (TnT2). Mozna ewentualnie
poekseperymentowac z nowymi biosami do tej plyty, ale czy to poprawi
sytuacje to nie wiem.
Czyli wgraj nowego biosa i moze pomoze (a moze nie ...)

> Dodam jeszcze że sprawdziłem tą kartę graficzną w kompie u brata i komp się
> nie zawiesza (barton 2500, płyta główna
> asusA7n8x-x)

Na nowszych chipsetach nie bedzie problemow, ale na LX/EX bedzie ...

pozdr. i powodzenia Marcin