karta graficzna zawiesza kompa

Autor: Robert (wasc_at_and.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 23:19:10 MET DST

Witam!!!!
na allegor nabyłem kartę graficzną NVIDIA RIVA TNT2 Model 64 no i jest
problem. Próbowałem zmieniać sterowniki ale problem się
powtarzał, chodzi o to że komputer wiesza się praktycznie prawie zawsze gdy
coś ma się wgrać np: GRY, OUTLOOK itp. (oczywiście
na starej karcie nie było tego z tym problemów)

Moje parametry komputera:
-Płyta Główna "Acorp 6LX/EX68"
-Procesor celeron300
-Pamięć ram "128.0MB"

Co mam zrobić aby karta funkcjonowała poprawnie???

Dodam jeszcze że sprawdziłem tą kartę graficzną w kompie u brata i komp się
nie zawiesza (barton 2500, płyta główna
asusA7n8x-x)