Kręcenie Bartona

Autor: borsuk (borrsuk_at_gazeta.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 23:29:25 MET DST

    W piątek odbieram nowego kompa, ponieważ jestem lamą w temacie uprzejmie
zapytuję czy można z miejsca zapodać magistralę 400 MHz Barton'owi 2500 na
poniższym sprzęcie, czy dodawać np. po 5 MHz i sprawdzać czy będzie
stabilnie chodził?

Asus A7N8X-E Deluxe (nForce2 400 Ultra) + WiFi Wireless Link
Zalman CNPS7000A-Cu

I jeszcze jedno, czytałem gdzieś, że do GeForceFX 5900 XT Gainward
Ultra/1100 TV/DVI Golden Sample, która to również jest w zestawie, można
wgrać bios od 5950 tegoż producenta i dzięki temu zabiegowi wydajność
podskoczy o ok. 20%. Jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenie w tej materii
proszę o komentarz.

pozdrawiam

borsuk

P.S. Proszę mnie nie namawiać na Radeona, z góry dzięki.