Re: jaka nagrywarka CDRW ??? LITE ON czy LG ???

Autor: peterd (aipdrozd_at_wp.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 22:15:18 MET DST

> jak chcesz napęd cichy i dobry to kup teac, troszkę więcej kasy, ale teac
> moim zdaniem jest najlepszy, sam używam teac od 3 lat i ZERO
> problemów+cichość napędu. LG się psują, a lite-on jest super, ale głośny
> (choć za tą kasę to czego się spodziewać)
Z ty psuciem to nie przesadzaj, ja i trzech mioch znajomych mam ten sam
model LG 16x10x40 wszystkie po ok 2,5 roku i z żadnym z tych napędów nie
było problemów. Mam również CD-ROM LG x52 ma chyba z 3 lata i działa bez
kolizyjnie do chwili obecnej, fakt , że jako napęd jest cienki ale się nie
psuje.
Pozdr
peterd