Re : Monitor a karta graficzna

Autor: makskey (makskey_at_o2.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 22:12:14 MET DST

> jedyne co moge zrobic, to zaprezentowac Ci lekki usmieszek :>
> gdybys chociaz czytal wczesniej grupe, to bys wiedzial, ze
> monitory sie sprawdza przy zakupie;

Powiem szczerze że udało mi się wymienic wadliwy LG F700P na nowy ( brak
kowergencji) na taki sam ale bez tej wady, moja opinia - F700P to nierówny
monitor (made in indinesia) i nie można go brać w ciemno, koniecznie
sprawdzić w sklepie, jak się wybierze z kilku to ma się bardzo fajny monitor
za niewielkie pieniądze (700 pln), jedna z dotychczas zauważonych wad to
zwisająca lekko kórna krawędź obrazu na środku, (wygląda na to że wszystki
flatrony tak mają nie da sie tego wyregulować przez OSD, połozyłem więc na
obudowie malutki płaski magnes ok 5 cm dł. aby aby nie zniekształcić kolorów
i obraz podniosł się. Generalnie LG to nie mercedesy ale jak się pogrzebie
to można coś znaleźć, przy okazji kupiłem HIS Radeona 9200 64 MB 128 bit bo
myślałem ze problem leży włąśnie w karcie, chociaż tak nie było nie
zamierzam go oddawać. A teraz właśnie "robię" sobie połówkę "Żubrówki" bo
stasznie mnie to wożenie i tłumaczenie co, jak i dlaczego - wkurwiło.
Dobrze że chociaż finał jest optymistyczny