Re: Card Reader 61S2B

Autor: Radek.K (radek678_at_usun_to.wp.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 19:47:39 MET DST

Mariusz wrote:

> mam win98
> po podlaczeniu nic nie jest wykrywane, a nie moge nikgdzi wyszukac
> sterownikow do win98, bo do 98SE jest tego sporo
> czy to znaczy ze na win98 nie bedzie dzialalo?

Zdaje sie, ze dopiero w win 98 SE wprowadzili obsluge usb przez windoze.
Sprobuj poszukac patcha na stronach Microsoftu, chociaz obawiam sie, ze
juz nie wspieraja tego systemu. Swego czasu kazdy posiadacz Win 98
dostawal gratis upgrade do Win 98 SE. Jesli nie dawali nowego seriala to
mozesz od kogos pozyczyc plytke i zrob se upgrade do SE. Ale to
oczywiscie kwestia twojego sumienia bo nie wiem czy to jest legalne ;)

Pozdrawiam.