Re: Uzywacie kompatybilnych materialow eksploatacyjnych do drukarek?

Autor: Chomik Albert (albert-chomik_at_hotmail.com)
Data: Tue 18 May 2004 - 19:17:44 MET DST

> [...]
> liczyc z koniecznoscia stosowania nie byle jakiego
> "proszku", a tylko firmowego. Druga sprawa to , ze
> minolta z tego co kiedys czytalem robi jakies specjalne
> tonery zwiekszajace jakosc wydruku, chyba z dodatkami
> polimerow (nie wiem czy do tego modelu). Dlatego watpie
> zeby jakis domorosly wytworca mogl zrobic rozsadny
> zamiennik do tej drukarki. Inna sprawa ze nawet jesli by
> zrobil to pewnie toner szybko zniszczylby walek
> swiatloczuly, a przeciez minolta dla zmniejszenia kosztow
> oddzielnie walek i toner (oba elementy mozna wymieniac

No cóż - trudno. I tak nie brałem w swoich kalkulacjach pod uwagę
zamienników, ale tak mi teraz przyszło do głowy, że byłoby miło, gdyby dało
się trochę zaoszczędzić.

> Na pocieszenie mozna dodac ze oryginalny
> toner wystarcza na zrobie bardzo duzej ilosci odbitek
> (kilka tysiecy).

Zdaję sobie z tego sprawę, dlatego m.in. wybrałem tą drukarkę :)
No cóż, i tak, nawet na oryginalnych tonerach wychodzi (przynajmniej w
teorii...) sporo taniej niż w mojej dotychczasowej atramentówce chodzącej na
zamiennikach.

Dzięki za informację.

--
chomix