Re: Mocowanie dysku twardego

Autor: jurek (malin74_at_hoga.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 15:30:37 MET DST

"trzmiel" <trzmiel_at_NOSPAMinteria.pl> wrote in message
> hehe, dobry przyklad :-)
> widze ze wiele osob szerzy jakies herezje typu "dysk zamontowany do gory
> nogami (elektronika do gory) szybko padnie" niepoparte zadnymi dowodami.
>
> pzdr.
> trzmiel

Chwila, chwila ja nic nie pisałem o dysku zamontowanym do góry nogami, z
takim rozwiązaniem to niespotkałem się nigdzie i wg mnie taki sposób montażu
jest całkowicie _nieprawidłowy_ w odróznieniu do montażu pionowego.
Proponuję zresztą poczytać installation guides na stronach seagate albo WD.

pzdr.
Jurek