Re: Mocowanie dysku twardego

Autor: Magik (wladek_g_at_o2.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 11:58:27 MET DST

> Elektroniką w dół, dobrze przykręcony do obudowy, zeby nie latał. To
> teoria, w praktyce można kombinować, ale pionowego mocowania bym nie
> radził.

z własnego doświadczenia :
możesz zamontowac go w pionie ale jest warunek - musi on juz pracowac tak
dozywotnio -> jak wiesz mamy przyciąganie ziemskie i mechanizmy się jakby to
powiedzieć przystosowują, jak po 2 latach pracy w pionie dasz go w poziom to
sie kredki zaczną dziać.
jednak jak już powiedział kolega Marco najlepszym sposobem to poziom
elektronika w dół.

pozdrawiam

P.S. pamiętacie to:
dzwoni babka do serwisu kompyterowego i mówi ze jej się stacja dyskietek
popsuła,
obsługa pyta jakie sa tego objawy.
kobieta: nie mogę wsadzić dyskietki
obsługa a jak ja pani wsadza??
kobieta no a jak oczkiem do góru przesuwadełkiem do mnie :>
czy siakoś tak , jakoś tak mi się przypomniało apropo tematu ...