Re: Mocowanie dysku twardego

Autor: gg (np.osoba_at_microsoft.com)
Data: Tue 18 May 2004 - 11:56:56 MET DST

> Elektroniką w dół, dobrze przykręcony do obudowy, zeby nie latał. To
> teoria, w praktyce można kombinować, ale pionowego mocowania bym nie
> radził.
Kiedyś dyski w firmowych komputerach były mocowane w pionie i nic im sie nie
dzialo. Pojemności wtedy były < 1Gb. Ale gdzieś czytałem że jak dysk
pochodzi pare lat to już powinien tak pracować do końca tzn żeby go w
międzyczasie nie ustawiać np w poziomie bo moze sie posypać.
Nie wiem jak obecne dyski ale wydaje się że powinno być tak samo.

pozdrawiam
P.