Obraz partycji SATA

Autor: Kudlaty (hover27_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 11:34:57 MET DST

Witam mam nastepujacy problem.Chce zrobic obraz partycji NTFS z
zainstalowanym windowsem XP Pro.Probowalem robic to Nortonem
Ghostem.Odpalilem z dyskietki i pojawilo mi sie okno ghosta ale dalej nic
sie nie dzieje.Komputer stoi. Wczesniej juz robilem obraz partycji NTFS z
win XP i nie bylo problemu.Czy to wina plyty,dyskow (dyski sata). Plyta
Asusa P4P800S.
Dzieki za wszystkie informacje.