Re: znalazlem

Autor: Radoslaw Rettka (radoslaw.rettkaWYTNIJSPAM_at_jotul.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 11:31:09 MET DST

> Athlon XP 2500+ Barton za 389 na Epox 8RDA+ za 439.
> Czy uwazacie ze to dobry wybor?
good
athlon 2500+ - 355 pln brutto
http://www.esc.pl/index.phtml?id=cennik&group=6

plyta epox 8rda+ za 355 pln brutto !!!
http://www.esc.pl/index.phtml?id=cennik&group=26

> Moze nie jest on najtanszy,ale mozna go podrasowac,ale jak bardzo,podobno
> do 3200?!!!
podkrecac mozna ale ....
1. praktycznie wszystkie obecnie sprzedawane athlonki 2,5 nie chodza na 3,2
owszem system sie podniesie np xp pro ale na tym koniec - same bledy
podniesienie napiecia procka np do 1,8 v przyniesie teoretyczna poprawe
2 rozwiazaniem mojego problemu taki procek na plycie asusa a7n8x deluxe
krecony nawet troszke wyzej bylo zamontowanie wentylatora zalmann za blisko
dwie stowki obecnie temp procka ok 41 stopni :) i hula

powodzenia z bujaniem maszynki w gore