Re: UPS + ponowne włączenie kompa - jak rozpoznać, że prąd już jest?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Tue 18 May 2004 - 08:02:51 MET DST

Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <schmielarz_at_uniprojekt.com.PL> napisał w
wiadomości news:schmielarz.3997.0_at_uniprojekt.com.PL...
<peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl> writes:
> [...]
Wake

> Najprosciej jest wtedy jesli komputer moze wylaczyc calkowicie UPS
odcinajac
> doplyw pradu do zasilacza a po powrocie UPS wlacza doplyw pradu i komputer
> startuje jak po wlaczeniu wlacznikiem.

Ja bym zrobil cos takiego, zeby system sie zamknal, ale nie wylaczyl
zasilania kompowi, wlaczona opcja power loss w biosie, i jak ups znow
dostanie prad, to wlaczy zasilanie kompowi i ten wystartuje. Hmm ... ale to
niezbyt dobre, to bedzie dobre, jak ups rozladuje akumulatorki, ale nie
zawsze tak jest. Moze jakis przekaznik podlaczony pod klawiature i wake on
ring podlaczony do modemu i jak napiecie pojawi sie w sieci, to na modem
pojdzie sygnal dzwonienia - czyli o ile pamietam 60V zmiennego.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl