Re: :: CHŁODZENIE KOMPA - CO WYDAJNIEJSZE ?? ::

Autor: michaljonca (miguel_at_arch.pw.edu.pl)
Data: Tue 18 May 2004 - 02:58:13 MET DST

wit.

> skuteczność takiego rozwiązania jest naprawdę znikoma. Dlatego podkreślam
> jeszcze raz: wiatrak z przodu ma sens tylko wtedy, kiedy jest do niego
> sensowny (bezpośredni) dopływ powietrza.

mi sie wydaje, ze wtlaczanie powietrza do obudowy, logicznie myslac, tylko
rozrzedza powietrze, natomiast wysysanie usuwa tylko gorace (czyli lepiej).
poza tym, jesli w obudowie zamontowany jest z tylu wiatrak wysysajacy i
dodatkowo wysysa powietrze zasilacz, to zimne powietrze samo wleci do
obudowy w wyniku roznicy cisnien, i wiatraki wtlaczajace nie maja sensu...

michal.