Re: r9100 i ten wentyl

Autor: Dybot (roz_NoSpAm__at_widzew.net)
Data: Tue 18 May 2004 - 00:51:26 MET DST

> Mysle ze starczy do stANDORDOWEGO UZYTKOWNAIa.,
rozumiem ze w gry mozna grac ale krecic juz nie :)

> Ja swój oderwałem po uprzednik wychłodzeniu go w zamrazalniku (30m minut)
a wiec jednak nic sie z karta nie dzieje.
bede musial sprobowac tego sposobu, bo kiedys ktor krecil ze temp. tam
czegos jest nizsza niz ta w zamrazarce i ze cos sie wczesniej ukruszy zanim
pokruszy sie klej spod chipsetu.
Wkladales w jakiejs torebce czy tak lezalo na wiezchu na jakiejs podkladce ?

pzdr.