Przesuwający się obraz na monitorze

Autor: borsuk (borrsuk_at_gazeta.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 19:56:03 MET DST

    Monitor NEC Multisync FE991SB, karta graf. GF2 MX 400,
1280*1024*32bit*85Hz , tyle wstępu. Chodzi mi o to, że właściwie po każdym
włączeniu/wyłączeniu (przyciskiem), bądź włączeniu całego kompa po kilku
godzinach odpoczynku wyswietlany na monitorze obraz jest zawsze przesunięty
o 2-5 mm w lewo bądź w prawo i za każdym razem muszę ustawiać z powrotem,
tak żeby putpit mieścił się w wyświetlanym obszarze. W pionie wszystko cacy.
Monitor mam prawie miesiąc, to się jakoś samo ureguluje czy to taka wrodzona
przypadłość?

borsuk