Internet Explorer

Autor: Hannibal (WYWALANTYSPAMLukasz33_at_xl.wp.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 19:50:03 MET DST

Witam
Może to trochę NTG ale nie znalazłem grup o win 98.
Mam problem z explorerem (wersja 6.0 na neo) - po wyświetleniu strony chcąc
przesunąć strone w dół strona strasznie skacze, im dłuższa strona tym gorzej
czasami zamula tak że zawiesza na parę sekund kompa, najlepsze jest to, że
na Mozilli uruchomionej w tym samym czasie wszystko jest OK.
Próbowałem odinstalowań i zainstalować, różnych opcji i nic.
Wie ktoś o co w tym chodzi ?