Re: plyta za niewielkie pieniadze

Autor: P.L. (naicsokWYTNIJ_at_op.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 23:59:28 MET DST

> zestaw na amd bedzie znacznie bardziej wydajny, a jesli gotowka jest dla
> Ciebie duzym problemem - zastanow sie nad duronem. procesor jest naprawde
> tani, a wydajnosc nie pozostawia wiele do zyczenia.
>
> pozdrawiam,
> shadow

1.A co z dodatkowymi opcjami na plycie,dzwiek,usb,lan,firewire; i jak to
sie ma do ceny,czy sa duze roznice czy nie?
W zwiazku z czym czy moge kupic plyte o ile sa z tym co mi potrzebne,bo
np.sieciowke i firewire mam na pci...
2.I co w koncu z pamieciami,czy "wymieniajac" moje 512 sdram na ddr bedzie
to podobna wartosc czy moze wystarczy 256?

--
Pzdr.  ;)
P.