Re: plyta za niewielkie pieniadze

Autor: peterd (aipdrozd_at_wp.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 15:15:33 MET DST

> ano taki, ze "leszczu" troche bajek naopowiadal co do poboru energii i
> wydzielania ciepla (celeron 2400 to 77 W, athlon 2400+ okolo 68 W).
>
> zestaw na amd bedzie znacznie bardziej wydajny, a jesli gotowka jest dla
> Ciebie duzym problemem - zastanow sie nad duronem. procesor jest naprawde
> tani, a wydajnosc nie pozostawia wiele do zyczenia.
Masz rację, ale jest jakieś dziwne przekonanie, że AMD się np. palą.
Słyszałem to nawet w sklepie , w którym kupowałem płytę pod mojego
Athlonika.
Gość mówi, że mieli przypadki , że po przyjeździe do klienta okazywało się ,
że procesor nie działa, spalił sie :-( Nie wiem jak to mozliwe , przecież
nawet stare płyty jak mój poprzedni, czteroletni Soltek SL-75KAV miał
zabezpieczenie w Biosie.
Nie wiem co ci ludzie robią z tymi komputerami , mam już czwarty proc ZMD i
nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów.
Pozdr
peterd