Re: CYFRA+ i tuner TV

Autor: Spectre (mm_at_mm.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 22:08:41 MET DST

Kto: *Tomasz Śliwakowski*,
Kiedy: Sun, 16 May 2004 21:25:10 +0200,

> Chcesz nagrywać/oglądać program z C+ na kompie?

Tak

> Jeśli masz kartę graficzną z wej video to nie potrzebujesz niczego (poza
> kabelkiem). Poza tym wej video w tunerach na ogół mają gorszą jakość niż w
> kartach graficznych.

http://www.gzeasy.com/Articlephoto/2002-may-mid_level-3d-graphics/leadtek_a250le_td/3d.jpg
taka mam karte
ti4200
DO ktorego wejscia mialbym cos podlaczyc? :P
tego bialego? :P

> Pisząc wej/wyj video mam na myśli s-video, bo na
> zwykłym sygnale zespolonym (czyli zwykłe video, wtyk chinch) zaraz odechce
> ci się oglądania. Ja mam podprowadzony sygnał z Pionka kabelkiem s-video (ok
> 12m) do wej tunera i jakość mam OK.

Czyli mam ciagnac kabel do tunera pietro nizej? Jak tak to to odpada i
zostaje kupno tunera do kompa.
Mowisz ze jakosc wyswietlanego obrazu bylaby lepsza przez karte niz z
tunera?

> (zakładam że masz tuner do cyfry Pioneer
> lub podobny, nie ten od Wizji-ten ostatni ma moduletor i mógłbyś go
> podłączyć).

Tak, Pioneer.

pzdr