Re: CYFRA+ i tuner TV

Autor: Tomasz Śliwakowski (tom_s0_at_eranet.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 21:25:10 MET DST

Użytkownik "Spectre" <mm_at_mm.pl> napisał w wiadomości
> Czesc
>
> Zamierzam kupic tuner tv do komputera ale sie zastanawiam jakby to mialo
> dzialac na cyfrze.
> Jest tak: Na dole mam tv podlaczony do TUNERA CYFRY i a on podloczony do
> wejscia SAT (sa 3 wejscia, jeszcze "R" i "TV") .
> Na pietrze mam kompa i wejscia "R" i "TV".
> Czy to na pewno bedzie dzialac jak podlacze kabelkiem tuner (komputerowy)
> do wejsca TV ?
>
> dzieki, pzdr

Tuner analogowy rozumiem? Chcesz nagrywać/oglądać program z C+ na kompie?
Jeśli masz kartę graficzną z wej video to nie potrzebujesz niczego (poza
kabelkiem). Poza tym wej video w tunerach na ogół mają gorszą jakość niż w
kartach graficznych. Pisząc wej/wyj video mam na myśli s-video, bo na
zwykłym sygnale zespolonym (czyli zwykłe video, wtyk chinch) zaraz odechce
ci się oglądania. Ja mam podprowadzony sygnał z Pionka kabelkiem s-video (ok
12m) do wej tunera i jakość mam OK.
Wejścia oznaczone jako TV i R służą do doprowadzenia sygnału w.cz, czyli z
anteny odpowiednio do wej głowicy tunera TV i tunera radiowego. W takim
przypadku nie uruchomisz całości (zakładam że masz tuner do cyfry Pioneer
lub podobny, nie ten od Wizji-ten ostatni ma moduletor i mógłbyś go
podłączyć). Nie oszczedzaj na kebelkach, bo będziesz kupował dwa razy.
Tomi