Re: jeszcze o modecom 300GT i 350GTF

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 17:57:28 MET DST

Halo, in news:c87t25$6h5$1_at_news.onet.pl, Konrad Bieniek hat
geschrieben:

> kupiłem modecoma 350GTF i trochę się wkurzyłem... Gdzie jest ten
> noise killer?! Wiatrak hałasuje jak oszalały.

Moim zdaniem wystarczy jeden rzut oka na ten zasilacz żeby wiedzieć że
nie może być cichy. Każdy producent, któremu zależy żeby jego zasilacz
był cichy wstawia drucianego grila zamiast tej wycinanej blachy. To na
prawdę dużo daje. Poza tym w testach też piszą o tym że nie jest zbyt
cichy:

http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003_2/modecom_350GTF.h
tml

--