jeszcze o modecom 300GT i 350GTF

Autor: Konrad Bieniek (kbieUSUŃ_TO_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 16:15:42 MET DST

Witam,

kupiłem modecoma 350GTF i trochę się wkurzyłem... Gdzie jest ten noise
killer?! Wiatrak hałasuje jak oszalały. Nie zauważyłem też różnicy w
obrotach przy otwartej obudowie i przy zamkniętej+prime95 (albo 3dmark).
Może nie działa mi regulacja obrotów? Spodzewałem się czegoś naprawdę
cichszego... Może ktoś z Was miał okazję porównać głośność 350GTF i 300GT?
Rozważam możliwość wymiany na ten słabszy model, jeśli okaże się, że jest
cichszy.

Pozdrawiam,

--
Konrad Bieniek