Odp: Liteon 812S

Autor: Kamil (kamillowy_at_o2.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 14:55:51 MET DST

Użytkownik Norbert <norbas_at_op.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c85heh$1fs$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Co sadzicie o tej nagrywarce dvd?
> Z liteonow chyba jest teraz najbardziej zaawansowanym i wszechstronnym
> modelem.
> Widzialem tez jakiegos LG ktory drozszy o 50zl ma funkcje zapisu na
> DVD-RAM
> Warto sie w ten format pakowac w ogole czy raczej nie patrzec czy
> nagrywarka go obsluguje.
> Obecnie z racji bardzo dobrej "wspolpracy" mojej z liteonami (CDRW 52327S)
> sklaniam sie do tego liteona z topicu...
> Ale moze polecacie cos jeszcze leprzego ?

Wszystko jest lepsze :) Lite-On robi srednio dobre nagrywarki CD-R (srednio
dobre, bo czesto padaja), ale DVD to juz im nie wyszly i obojetnie o jaki
model chodzi. Sa klopoty z nagrywaniem plyt niezaleznie od jakosci nosnika,
wystepuja bledy, itp. Wpadnij na cdrinfo.pl i poczytaj opinie, a potem
zapomnij o Lite-Onie i kup NEC 2500A, albo Pioneera 106 czy 107.

Kamil