Re: Wysoka Temperatura Procka

Autor: Radek D (radek997_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 08:38:14 MET DST

I tu pytanko bo pisałem z tym problemem do Gigabyte - powiedziałem, że Easy
Tune wskazuje większe VCore niż powinno być - odpowiedź był, że to tylko
błąd w programie i nowy BIOS to naprawi. Rzeczywiście bo wgraniu BIOSU
sprzed kilku dni EasyTune pokazuje VCore 1.65-1.66. A co się tyczy
temperature to Gigabyte twierdzi, że to po prostu inni producenci ją
zaniżają. Nawet w pewnym momęcie wypuścili BIOSy które podają temperaturę o
15 stopni wyższą niż poprzednie i tak jest do teraz.