Realtek AC'97 na GA-7VT600 zamiana kanałów

Autor: Krzysztof Lis (ahmeni_bez_spamu_at_tenbit.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 08:09:17 MET DST

Witam
Niedawno zacząłem grać na słuchawkach i zorientowałem się że mam źle
wykonane gniazdo minijack w nowych głośniczkach: kanał lewy leci na
prawy i vice versa. Jest to oczywiście denerwujące przy graniu i
oglądaniu filmów. Sterowniki do dźwięku mam całkiem fajne i bardzo
rozbudowane, ale takiej opcji jak "inverse channels" nie ma. Czy ktoś z
was zna jakiś programik pozwalający zamieniać kanały stereo? Nie
uśmiecha mi się włażenie za każdym razem pod biurko z przedłużaczem do
słuchawek, a lutownicy nie będę używał, bo głośniki mają gwarancję.
Chyba pójdę z reklamacją, ale to najwcześniej w środę.

--
Pozdrawiam
Lisek