Re: plyta za niewielkie pieniadze

Autor: pkruk (pkruk_at_[NOSPAM)
Data: Sun 16 May 2004 - 00:42:49 MET DST

Użytkownik leszczu napisał:

> * nie ma masz klopoty z temeperatura procka tak jak Athlonowcy, którzy kupia
> procka taniej nize te od Intela ale musza wydawac kase na wentylatory

ROTFL, Co za bzdury. Ale tak to jest jak sie nie ma tylko powtarza
zaslyszane legendy.

Dla porownania jesli chodzi o ceny Celeron box 2400 kosztuje tyle samo
co Athlon XP 2400+ wraz z wentylatorem a o wydajnosci nie wspomne.
Co do temperatury mam takiego XP 2400 i temperature na nim 41 stopni.
Ciekawe czy taki celeronek czasem bardziej sie nie zagrzeje.

pkruk