Re: plyta za niewielkie pieniadze

Autor: leszczu (leszcz_at_nospam.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 10:41:58 MET DST

Uzytkownik "P.L." <naicsok_at_op.pl> napisal w wiadomosci
> Mam zamiar wymienic plyte wraz z procesorem,mam na razie celerona 1,2 i
nie
> narzekam,ale mysle o wymianie na co szybszego.
> Co zaproponujecie,tak mysle ze do 500 moge sie zmiescic,a moze i nie.
> W rachube wchodzi AMD lub celeron.
> I jeszcze jedna sprawa,czy sa nowsze plyty tak abym mogl uzyc sdram'ow.
> O ile to sie oplaca w stosunku do ddr'ow.
> dzieki za opinie

w stounko do DDR to sie nie oplaca uzywac SDRAM'ów ;)
Ale Tobie chodzi ze masz jeszcze SDRAMy i chicalbys je wykorzystac, zapomnij
aby plyta miala sesnowny chipset to nie obsluguje SDRAM.
Polecam
http://www.ada.com.pl/opisy/plyty/asrock/P4VT8plus.htm - 225 zl Tania plyta
z osbluga PIV Prescott.
Do tego jakiegos CELKA np. 2000 i masz 500 zl
Mniejsza wydajnosc jak z AMD ATHLON XP, ale:
* stabilnosc
* mozliwosc wymiany w przyszlosci (w zaleznosci od tego kiedy bedziesz mial
kase) na PIV najlepiej któregos Prescotta
* nie ma masz klopoty z temeperatura procka tak jak Athlonowcy, którzy kupia
procka taniej nize te od Intela ale musza wydawac kase na wentylatory
- ale mi sie od nich dostanie za tego posta.

No i pamieci kup markowe: Kingmax, Kingston, Twimnos - na co Cie stac.